Back from Asia!

Godkväll!

Tänkte passa på att göra en updatering, det var ju inte igår :)

Har vilat upp mig efter en 13 timmar lång flygtur + 6 timmars väntetid på Phukets flygplats, tur att dom hade massage där iaf ;)

Blev direkt hem till min älskling dagen efteråt vilket även helgen spenderades, kan inte fatta att jag varit borta 2 veckor från henne, var fan det värsta jag varit med om. Aldrig mera asså!

Första veckan (av 2) spenderades med Tema resor då vi var en grupp på 16 med 3 lokalguider och en svensk guide åkte runt bland Thailands skärgård och regnskog. Måste fan säga attd et var något av det häftigaste jag vart med om. Man fick veta så jävla mycket om landet och alla traditioner o så.

man kan väl säga att jag kan det mesta att veta om det här landet nu, gjorde det bara intressantare :D jag har fått uppleva så otroligt mycket, för mycket att skriva ner här så jag berättar bara kort om en sak vi gjorde:)

Apskola:

Vi besökte en skola där man tränat apor (makaker) att plocka kokosnötter från träd, dom kunde skitmånga tricks och med olika kommandon kunde dom göra massa balla saker, blev väldigt imponerad faktiskt :)

Blir inga bilder än, men lägger upp senare på grund utav att jag inte har fått tillbaka min externa hårddisk :/


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej igen din lilla räv, Kommer du imorgon eller tror ni har barteknik imorgon så ganska ballt att komma.

2010-01-10 @ 20:01:33
URL: http://justbeawesomeinstead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0