17 Januari

Tjo!

Längesedan en updatering :) jag vet att jag är seg på att updatera, men klandra mig inte =)

Tänkte sammanfatta helgen:

I fredags drog jag hem efter en hyfsat intressant kort skoldag med både nationella prov och samhällslektion. Käkade lite och väntade på att Björn skulle hämta upp mig och köra hem till Sofia som bor i utkanten av civilizationen^^

Vi spenderade kvällen där med massa tjöt och byxor som åkte av och någon blev visst våldtagen med en hammare i röven? ;) Sedan vid runt halv 2 tiden tyckte jag att jag kan ju inte nana med bööön och jag ville hem till älskling som jag hade 6 månader med igår, helt under bart, Älskar dig så otroligt mycket<33333333

Vet inte hur taggad björn var på att köra mig hela vägen dit men fan, kudos till dig mannen ;D

Imorgon blir det barteknik och en jävligt seg Alkoholhanterings lektion. Sen blire bengtssons efteråt och jag måste få klart 2 prov till annars blir det inge teoriprov nästa månad tyvärr :(



Naaw 6 månader :D tiden går sjukt fort  Älskar dig <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0