13 Januari

Ledsen för dålig updatering men jag har helt enkelt inte haft tid det senaste, alldeles för mycket bilteori att plugga på :O låter det roligt?

Ska köra bil imorgon kl 10 och då ska dom avgöra ifall jag är lämpad att köra upp eller inte :) wish me luck


Vart även och piercade mig på Tribe igår, vart jävligt kallt men det var det värt + att jag var 1-2 sekunder från att bli överkörd av pendeln också, jävlar ja.




Blev jättenöjd med resultatet fast staven är lite för lång och man känner det mot tandköttet och tänderna, blir att byta i helgen kanske :) (btw: nej jag tänker inte raka mig)



Töjde även ut bägge öronsnibbar till 6mm och jag tänker stanna på det måttet, vill inte ha elefantöron som dom har i de afrikanska stammarna :O Satte i spiral då det är lättare att få igenom i början, ska sätta i pluggar imorgon om det går riskfritt :)



Jävligt sexiga i min mening :D

Och för att avsluta det hela:



Bild på min älsklings blå tunga (efter en klubba :D)
<333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Linette

Vilket otroligt snygg bild på min tunga ;)

Du blev jätte snygg i din nya piercing Älskling och det ser naturligt ut på dig =) Älskar dig otroligt mycket <3333333333

2010-01-13 @ 22:42:22
URL: http://lahlanders.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Morsning Korsning ^^, Jo blev jävligt förvånade att något så narturligt som en stål-stav smälte in bland ditt skägg :P. Faktiskt jävligt Grymt mannen gillar det stenhårt ;)

2010-01-16 @ 17:49:46
URL: http://justbeawesomeinstead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0