Fettisdagen (Fatsodagen, aka Tjockisdagen)

Haft en mkt intressant dag idag, gick väl upp relativt tidigt. Skulle åka in o träna vid 12 med Björnen. Blev inte förbisläppt på vägen till friskis av dom som jobbade på vägen så det fick bli att gå runt hela staden typ, kall men värd promenad. Fick lyssnat igenom på Dark tranquillitys nya skiva så lätt värt ^^

Blev väl mycket snack men lite verkstad på gymmet men det känns rätt så mkt i armarna så hopaps på resultat om jag håller träningen uppe, vilket jag vill :)

Blev ett besök på sushibaren sen, andra dagen i rad jag käkar där men det är så jävla goooottttt!!!
Mötte upp älsklingen och hennes kompis Emma sådär spontant, märkte fan inte ens att dom va där förrens dom stod rakt framför ansiktet på mig bokstavligen :) ;)

Blev att dra hem och fixa lite shiit sen, sitter nu o kollar runt på somamrjobb men hittar inget bra.

Imorgon ska jag till Göteborg, ska käka på en restaurang som jag ska söka jobb på. Lär bli intresant ju.

Måste också gå upp fitt tidigt (kl6) för att hinna med bilskolan kvart över sju. Får jag säga min mening så tycker jag att Trafiksolorna är pengakåta jävlar. hopaps dom fattar att dom bara gör alla elever arga!

Funderar starkt på att gå o klippa mig imorgon eller någon annan dag i veckan, vill ha det som någon av dessa två: vad tycker ni?




Blir att dra hem till Björn på kvällen med ett gäng sköna människor så det ser man fram emot (y)

Hare gött haiiiiii !

Kommentarer
Postat av: Björn

vänster, lätt

2010-02-20 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0