7 Februari

Tjo

Nyss kommit ut ur duschen efter en intresant och sjukt mysig helg som spenderades med min älskling på massagekurs i Göteborg :)

vart jätte lärorikt och jag tyckte det var hur kul som helst, fick lära sig massa nya "moves" som man inte kände till. Har lärt mig en del av pappa sen tidigare vilket underlättade lite.

Har köpt ny ring till läppen då den gamla skavde (tog ut den efter några timmar)

Mycket subway, donken och godis i helgen med så nu känner man sig extra fet.

Roligaste var ju när jag o älskling åt på donken idag och dom "missade" våran beställning och hon gick fram till kassan och sa "burgarna?" och så kom dom ut en stund senare och bad om ursäkt och gav henne en dyrare än den hon beställt samtidigt som tjejen sa att om vi kom till hennes kassa sen skulle dom ge oss efterätt vilket blev två mc flurry med lion. Mc Donalds bjöd oss på extra mat för typ 60 kr bara för att vi fick vänta nästan 15 min. Helt ok!

Även fått vårat 6 månaders halsband som varit så efterlängtat, min silverkedja är sönder så jag har inget att hänga den i för tillfället :(

Imorgon har jag teoriprov för körkortet wish me luck!

Ska upp kl 05:45 fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0