21 Februari

Nyss varit duktigt och rensat i gamla rummet, skottat snö i en timma typ. Precis stoppat in alla skolpapper i en pärm för det höll på att svämma över i boken. Jag brukar bara dumpa all skit i skolboken men det hade fan blivit allt för mycket nu. ;)

Har bott hos älsklingen sen torsdags typ, har aldrig bott med henne så länge på raken men det var inga som helst problem, Trodde vi skulle klänga allt för mycket på varann men så blev det inte haha ;) Skönt att man vet hur det funkar.

På lördagen så fick jag lämna pundarhålan (linettes ostädade rum för övrigt) och bege mig mot frisören. Vet inte vad jag ska säga om min klippning, är jävligt besviken och sur/ledsen att allt hår i stort sett är borta men That's life :)
Det växer väl ut igen hoppas jag :)

Sen va vi på Ester's sent på eftermiddagen för vi skulle fira farfar för han fyllde 70 år! Blev oxfiléspett med klyftpotatis och wokgrönsaker, serverades med pepparsås :D Mumma! Till efterrätt blev det Cremé brullee med sjärnanismarinerade bär. Tyckte bären va skitgoda men crémen smakade inte alls bra, skäms på er Esters! KUl att servicen var betydligt snabbare än sist jag var där iaf, förbättring (y)


Jag o älsklingen va med i tidningen idag oxå, värt att nämna :D


Synd att dom alltid får Linettes namn fel på något sätt, hur svårt kan det vara liksom? :(


På fredagen (tror jag) så tog vi lite kort på mig av min favoritfotograf <3



Vi tog lite fler men dom passar nog inte in bra på denna bloggen haha ;)


Ha en fortsatt trevlig söndag, Min ska avnjutas med cola till BioShock 2 online :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0