Måndag 9 Augusti

Har haft en skitmysig 2 dagars helg med min älskling då vi bara myst och vart på restaurang bland annat ;) hur gött som helst,

imon blir det jobb sen  jobb och mer jobb. På fredags blir det födelsedagskalas hos min kära fader, sen på söndag är jag äntligen ledig igen och då ska handla upp min lön (ooops) ;)

ville bara tala om för dig Linette att jag älskar dig mest över allt och jag är så lycklig att du står ut med mig! Hoppas vi kommer ha det mysigt och underbart till 120% i Turkiet sen ;) Love you<33333

Kommentarer
Postat av: Linette

Det var inte igår man var här och läste eller hittade ett inlägg :D Har vart jätte mysigt tsm med dig Baby :) Älskar dig mer och mer för varje dag som går! <3333

2010-08-09 @ 20:23:57
URL: http://nettos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0