23 Augusti

Så jävla gött med lediga dagar. Liseberg är numera stängt måndag-onsdag så det blir 3 dagar ledighet och sedan blir det 4, och sedan 5 :) så underbart.

Igår mötte jag upp min älskling på stationen och så myste vi hemma hos mig, hon skulle upp tidigt för att gå till skolan idag så blev ingen sovmorgon :/ Tydligen så hade hon gosat med mig medans jag sov men inget jag märkte :( Endå helt fantastiskt att få sova tillsammans med sin äslkling, helt underbar känsla :) Älskar dig baby!<3333

Imorgon ska jag in till Göteborg och umgås med filip kommer bli sweet :D och på onsdag ska jag gymma med kim och fixa cykeln :)

Hare gött! :D

Kommentarer
Postat av: Linette

Märkte inte ens när jag satte mig vid dej så mkt betyder min närhet eller? :O Eeh jag älskar dej endå även fast du sov som en stock :)<3 Och jag fick en del smällar under natten men du kände vell inte när jag puttade bort dig heller ;) Love you <3333

2010-08-23 @ 20:08:33
URL: http://nettos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0