17 Augusti

Tjo :)

Sitter nu här och kollar på Kitchen nightmares på femman :) hat haft det riktigt nice idag med båda besök från William och Pappa. Jag fick sova ut riktigt länge med min älskling idag :) Känns så oerhört skönt att få vara ledig 4 dar i sträck och få sova till efter 12 :)

Igår hade vi 13 Månaders dag och det blev en lång shopping dag i gbg med massa dvd:er, kläder etc, Sedan så drog vi till Bergakungen och åt jättegod mat på danilo (restaurangen på ovanvåningen) Rekomenderar den starkt, så sjukt god mat asså börjar vattna i munnen på mig när jag tänker på det!! :D

Vi såg inception på bion vilket var en ganska komplicerad film först men längre in i filmen så blev det lite klarare men slutet va jätte weird, fattade inte det faktiskt :S Lite för lång film faktiskt, men den rekomenderas :D

Hade det skitkul och mysigt igår tillsammans med min baby! Älskar dig mest!!<333333

Kommentarer
Postat av: Linette

Aaw vad duktig du börjar bli på bloggen Baby :D Hade en jätte mysig dag i gbg och det var en komplicerad film jag fattade inte direkt mkt men var underhållande endå ;) Älskar dig mest!! <33333

2010-08-17 @ 20:40:01
URL: http://nettos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0